Uw specialist in carwashbeleving | Carwashbeleving naar een hoger niveau
15578
post-template-default,single,single-post,postid-15578,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-17.2,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive

Betaalmethodes, belangrijker dan gedacht

Betaalmethodes, belangrijker dan gedacht


Betaalmethodes op locatie, belangrijker dan gedacht

Steeds belangrijker worden betaalmethodes zowel in de wasstraat en wasboxen. Waar voorheen papier en muntgeld de belangrijkste betaalmethodes waren, zie je langzaam een verschuiving ontstaan van contant geld naar digitaal geld. Dit digitale geld kan door middel van de bekende bankpassen, klantenkaarten, maar ook mobiele telefoons doen mee aan deze digitale opwaartse trend. Het emotieloze betalen bied uitstekende kansen om omzetten te verhogen en de drempel te verlagen. Daar waar de oudere generatie waarde hecht aan tastbaar geld in de portemonnee, heeft de jongere generatie deze behoefte steeds minder. Als ondernemer is het dus belangrijk om deze nieuwe generatie klanten dan ook bij te blijven en de stroom van nieuwe technieken te beoordelen en wellicht sommige ook te implementeren.

Een kleine greep van bestaande en nieuwe betaalmethodes:

  • Abonnement wassen op basis van auto kenteken
  • Prepaid wassen op basis van auto kenteken
  • Prepaid wassen op basis van acties en vouchers
  • Papier geld
  • Munt geld
  • Pinpas
  • Creditcard
  • Cryptocurrency
  • Klantenkaart
  • Loyaliteitskaart in combinatie gespaarde punten
  • iDEAL
  • PayPal

 

Niet alle betaalmethodes zijn geschikt om op waslocaties in te zetten, echter kunnen deze bijvoorbeeld wel gebruikt worden bij het aanbieden van Prepaid of abonnementen in een webshop of klanten portaal.